Uchiha Sasuke vs Hashirama&Nagato

    Bu internet sistesi çerezleri kullanmaktadır. Bu siteyi gezmeye devam ederek, çerezlerin kullanımı hususunu kabul ediyorsunuz. Daha fazla ayrıntı

    • Hashirama'nın yüzü suyu hürmetine orta zorlukta Sasuke. Ama bu feat tabanlı bakacak olur isek. Boruto'daki dengesizlikleri katacak olursak iş yüksek zorluğa gidebilir. Ama Sasuke-san buradan galip çıkar, o kesin.

      Shinsuusenju belki Indra Okuna dayanabilir, ama Sasuke'nin şehir boyutu meteor kesen Susanoo'su dilimler bence Shinsuusenju'yu.

      Orijinal serideki Rinnegan Sasuke çok bela adam yav. Boruto da Kinshiki denen lowlarla versus attırılıyor oralara girmek istemiyorum.

      Nagato çok güçlü bir isim ama burada bir etken değil.

      @Nabu

      Utkan abi senin de yorumunu merak etmekteyim.

      @Tony Stark

      Sasuke haterları konusunu sorma yav, adamı yok gey, yok emo gibi saçma sapan kulplar takıp eleştiriyorlar.


    • The Last Outlaw yazdı:

      Sasuke'nin şehir boyutu meteor kesen Susanoo'su
      O meteor şehir boyutu değil. Yıkım etkisi şehir boyutu yoksa kestiği şey büyük bir bina kadar falan. Ayrıca Susano ile değil Chidori Mırağı ile yapıyor.


      The Last Outlaw yazdı:

      Utkan abi senin de yorumunu merak etmekteyim.


      Açıkçası insanlar bir şeyi anlamadılar. Naruto rikudo dokunuşuna maruz kalmadan önce zaten BSM formuyla baya baya Hashirama seviyesine yakın biriydi. Ve çok güçlüydü. On binlerce insana gücünü dağıtıyordu gene bana mısın demiyordu.

      Ancak Rikudo dokunuşu öncesi Sasuke PS açamayan bir EMS idi ve öyle aman aman güçlü biri değildi.

      Hal böyle olunca herkes Naruto'nun gücüne bakarak "Rinnegan Sasuke'de Naruto kadar var o zaman" demeye başladı ancak aslında Sasuke Rinnegan haliyle bence zar zor Hashirama gibi birisini geçebiliyordu. Zaten bu yüzden Naruto ile savaşmadan önce (3 gündür aralıksız savaşan Naruto ile dövüşmeden önce) 9 Bijuu'nun çakrasını çekip Uyandırılmış Mükemmel SUsano açmak zorunda hissetti ve ona rağmen tamamıyla defansif savaşan Naruto'dan ayar yedi.

      Nitekim 9 Bijuu enerjisi çekmemiş Savaş Arcı Rinnegan Sasuke'sinin Madara ve Hashirama sınıfından çok fazla uzaklaştığını düşünmüyorum.

      O yüzden Sasuke'nin low-dif ya da shit-diff çakacağını sanmıyorum.

      Ancak EMS + Rinnegan Özellikleri + Devasa ve yıkıcı Jutsular + Aşırı HIz + Işınlanma derken Sasuke epey OP bir tip. Yani Mükemmel Susano açıp o Susano içerisinde rahatına bakarken Meteor çağırabilir, jutsu emebilir, ruh çekebilir ve en kötüsü mekandaki her hangi bir şeyle mühür gerekmeksizin yer değiştirebilir ve ışınlanabilir.

      Sasuke, Hashirama ile teknik çarpıştırma yarışına girerse(Madara gibi) hala Hashirama'yı alabileceğini sanmıyorum. Ancak ninjalık yapar ve yeteneklerini tamamıyla kullanırsa Hashirama'yı çok aşırı zorlanmadan indirebleceği bir gerçek.

      Nagato burada zaten etkisiz eleman gibi bir şey.
    • The Last Outlaw yazdı:

      Madara nın meteorlarından bahsediyorum.
      Ha pardon. Onlar şehirden de büyük zaten :D :D Susanosu ile çok hızlı zaten.


      Zaten Sasuke'yi Hashirama'ya tehdit yapan olgu da bu.

      Obito, Minato, Tobirama, KCM2 Naruto vs gibi ondan hızlı tiplerin, Hashirama'nın alan kontrolünü aşacak büyüklükte atakları yoktu. Ancak Madara,Nagato vs gibi çok büyük atakları olan isimler ise fiziksel mücadele de Hashirama'nın gerisinde kalıyorlardı.


      Sasuke bunu dengeliyor. Hem büyük ve güçlü atakları var hem de hızlı. Hem de atakları da hızlı. Zaten Sasuke, Hashi'yi yenecekse tek sebebi de bu olacaktır.
    • Hashirama,Tobirama,Kakashi,Minato,Naruto,Sasuke birlikte Juubito'ya daldılar zar zor aldılar. RSM Sasuke juubito'yu zorlanmadan alabileceğine göre Hashirama'yı kolay bi şekilde nakavt eder. Teknik çarpıştırmadan kasıt el mühürleri,taijutsu,ninjutsu,kenjutsu ise onda da epey ileri seviyede Sasu. Sadece Naruto mu dövüşüp çakra harcadı, Sasuke de juubito,juudara,kaguya ile dövüştü üstüne 9 chibaku yapıp Naruto ile dövüştü. Sonradan 9 bijuu'nun çakrasını çekti. Ayrıca Naruto da sürekli Kyuubi'nin topladığı çakrayı alıyordu niye onu söylemiyorsunuz?

      @Nabu Hocam o meteorlar bina kadar değildi Sasuke'nin susanosu binadan büyüktür. Kaldıki aşağıdaki resimde Susanoo karınca kadar kalıyor.





    • Sasuke savaşı uzatırsa Hashirama gibi bir canavara karşı kaybeder. Senju ve Uzumakilerin bu serideki en önemli özelliği olarak HAYVAN gibi dayanıklı olmaları gösterildi.

      Sasuke'ye ise zaten birazcık da bu yüzden "hız", "çakra emme" ve "uzaktan saldırı" yetenekleri verildi ki açıkları kapatabilsin. Zira dayanıklılıkla, çakra seviyesiyle vs. ne Naruto ne de Hashirama denginde olabilir.

      İnsanların anlamak istemediği nokta da tam burası. "Dayanıklılık" kavramı çok hafife alınıyor ve çabukgüç denilen olguya karşı hep güçsüz gösteriliyor.

      Zira basit bir şekilde özetlemek gerekirse, 3-5 kez Rinnegan kullandıktan sonra Sasuke de çuvallıyordu, anam gözüm anam gözüm moduna giriyordu. Naruto ise içindeki bijuu çakralarına ek olarak, kendi uzumaki dayanıklılığı ile günlerce süren savaşta sürekli olarak önplanda oldu, yemedi, içmedi, sıçmadı, kah düştü kah kalktı ama dayandı. Sasuke'nin raw güç dediğimiz şeysi Naruto'ya karşı fazla abartılıyor. Sadece çakra emmesi Naruto için problem olabilir. Naruto kısmına bu şekilde değildim.

      Ama çakra, savaş tecrübesi ve dayanıklılık seviyesini saymaz isek Sasuke'nin Hashirama'dan daha güçlü olduğu da bariz şekilde ortada. Sadece savaşı uzatırsa Hashirama dezavantajdan avantajlı konuma geçer.

      Nagato eğer Genjutsu'ya karşı koyabilecekse Sasuke'nin uzaktan saldırılarını ya da Rinnegan tekniklerine karşı kendi rinnegan tekniklerini kullanabilir. Ama Nagato'nun Genjutsuya zayıf olduğu söylendi, tek hamlelik işi var bu yüzden.
    • Tony Stark yazdı:

      Hocam o meteorlar bina kadar değildi Sasuke'nin susanosu binadan büyüktür. Kaldıki aşağıdaki resimde Susanoo karınca kadar kalıyor

      Nabu yazdı:

      Ha pardon. Onlar şehirden de büyük zaten Susanosu ile çok hızlı zaten.
      Takip etmemişsiniz. Ben zaten kastedilenin ne olduğunu anlayınca cevabımı değiştirdim.

      Benim dediğim The last Filminde patlattığı meteor parçası idi.

      Tony Stark yazdı:

      Teknik çarpıştırmadan kasıt el mühürleri,taijutsu,ninjutsu,kenjutsu ise onda da epey ileri seviyede Sasu. Sadece Naruto mu dövüşüp çakra harcadı, Sasuke de juubito,juudara,kaguya ile dövüştü üstüne 9 chibaku yapıp Naruto ile dövüştü. Sonradan 9 bijuu'nun çakrasını çekti. Ayrıca Naruto da sürekli Kyuubi'nin topladığı çakrayı alıyordu niye onu söylemiyorsunuz?

      1.si Naruto Kyuubi'den çakra alacak tabi o adamın da özelliği, gücü o zaten. Serinin başından beri olan bir şey onu neden sayayım ki ?

      2.si Teknik çarpıştırmadan kasıt ben bir dev ninjutsu atayım, sen bir dev ninjutsu at kapıştıralım tarzı idi. (Madara Vs Hashirama ya da 5 Kage vs Madara bu tarz savaş mantığına örnektir.)

      3.sü Ben "sadece Naruto çakra harcadı" diye bir şey dedim mi hocam ? Sasuke savaşın son çeyreğinde geldi. Naruto 3 gündür savaşıyordu zaten ve her bir klonu koca ülkenin başka cephelerinde savaşıyordu. Sonra tek cephede Madara'ya karşı toplanıldığında da defalarca onbinlerce kişiye çakra pelerini verdi. YAni içindeki gücü onbinlerle paylaştı. Bu sayede ordu hayatta kaldı zaten. 4 Hokage gelene kadar savaşı tek başına dengede tuttu. Ortada ne Gokage vardı ne Hokage. Sasuke Hokageler, Orochimaru ve Gokage ile beraber döndü yani zaten bizim taraf güçlenmişken.

      4.sü Juubito dövüşünü iki yarıya ayırırsak ilk tarısında Sasuke çok aktif değildi zaten. Hokageler aktifti. Ve Naruto'da senjutsu vardı, Sasuke'de yoktu o yüzden son ana kadar Sasuke'nin onu çok yoracak bir katılımı olmadı. Juubito Savaşının son çeyreğinde Kyuubi ile Susanosunu birleştirince Sasuke'nin gerçekten savaşa dahil olduğu andı. Ki orada da Obito mental olarak Naruto ve Kakashi tarafından dumura uğratılmıştı zaten.

      Juudara savaşına gelince o savaş inanılmaz kısa sürdü ve zaten çok yorgun olmayan sasuke üstüne rikudo'dan güç aldı. Kaguya savaşına gelince savaşın çok önemli bir kısmını başka bir boyutta oturarak geçiren ve Kaguya tarafından ilk elemine edilen kendiydi. ve SAsuke dönene kadar binlerce klon basıp durarak Kaguya'ya tek başına direnmeye çalışan da Naruto idi.

      Yani Kaguya savaşı bittikten sonra Sasuke'nin 9 Chibaku Tensei yapması doğal çünkü yorgun argın kan kusa Pain bile (daha ufağı tabi) bir tane yapabiliyorken. Yorulmamış, yaralanmamış ve Rikudo güçleri almış Sasuke'nin yapması takdir edilesi bir şey değil (Naruto'ya kıyasla değil, diğer ninjalara göre öyle tabi).

      Nitekim Naruto ve Sasuke'nin güçlerinin ve çabalarının denk görülmesi olayına oldum olası karşıyım hala da öyleyim hocam.