Rune King Thor Vs DoV Captain Marvel

    • Anket
    • Vs

    Bu internet sistesi çerezleri kullanmaktadır. Bu siteyi gezmeye devam ederek, çerezlerin kullanımı hususunu kabul ediyorsunuz. Daha fazla ayrıntı

    • Rune King Thor Vs DoV Captain Marvel

      @NABU


      Rune King Thor: Rune büyüsüne erişen ve Tüm All-father güçlerini kendisine almış Thor
      Detaylar için -> kahramanbaykus.com/thorun-en-guclu-12-hali/

      VS


      DoV Captain Marvel:Blackbriar Thorn, Atlantis Büyüsü, Panteon Büyüleri, Zatanna, Alan Scott, Enchantress, Phantom Stranger, Blue Devil gibilerinin güçlerine sahip ve UnboundSpectre ile başabaş giden bir karakter



      Not:Dc'nin en güçlü 50 karakteri yazınızı okudum ve Captain Marveli gördüm hangisi alır merak ediyorum :)
    • @Captain Thunder

      Tüm forum kuralları okumanızı rica ederim. Ancak özellike konu açma üzerine kuralları, hele ki versus / battle konusu açıyorsak 3. madde altında toplanan öneriler çok önemli arkadaşlar. Bu ilk vs konunuz o yüzden sorun değil ancak bundan sonra dikkat edelim olur mu ?
      Konu Oluşturma ve Kullanma Üzerine Hususlar

      ------------------------------------------

      Soru sadece bana ise canım kardeşim o zaman,

      Çizgi Roman Güç Seviyelerine Dair Sorular ve Tartışmalar

      Buradan sorabilirsin.

      -------------------------

      Soruna gelecek olursak.

      RK Thor'un en iyi kombat feati tek eliyle kudurmuş Mangog'u tutup büyü ve telepati ile çökertebiliyordu.

      DoV Captain Marvel ise epey kudurmuş ve güçlü Spectre ile bir süreliğine de olsa yekeyek mücadele edebilmiştir.

      İkisinin de featleri çok az. Ancak ben RKT derim.

      DoV Captain Marvel'ın gücü kendisinden gelen bir şey değil , 9. Büyü Çağı büyücülerinin biriktirdiği bir gücün Enchantress üzerinden Billy'e kanalize edilmesi idi.

      Öte yandan Rune King Thor, Odin'in tek gözünü vererek 3 gün ölü kaldığı bir ritüeli iki gözünü vererek ve 10 gün ölü kalarak vardığı özel ve kendine özgü bir seviye.

      Nitekim RKT daha kararlı ve daha güvenilebilir bir karakter gibi geliyor bana. Yani orada Captain Marvel, Spectre'ye yaptığı elbette çok etkileyici ama aynısını Thor'un da yapamayacağını iddia edemeyiz.

      Nitekim RKT diyorum.
    • Hort :D
      @Nabu hocam day of vengance serisinde DoV captain marvel eğer enchantress çıldırmasaydı spectreyi yeniyordu.Hatta enchantress çıldırıp güç aktarımını bırakınca shazam kendi kendine yenildi.Bu durumda bile spectre inanılmaz hırpalanmış ve uzayda gücünü yeniden toplaması gerekmişti.
      Öte yandan Rkt'nin inanılmaz potansiyele sahip olduğu aşikar.Nigh-omniscient bir varlık diyebiliriz.Fakat potansiyelini kestirebileceğimiz çok sağlam featleri bulunmuyor.Tahmini olarak orta toklukta galaktus seviyesine yakındır benim gözümde.
      Sadece tek bir yerde gösterimi olan (benim bildiğim) bir karakter olan DoV captain marvel (ayrıca da bu gösterimi galaktikten-hypervarsal seviyeye kadar ayrı ayrı gösterimleri olan spectreye karşı) kesin olarak rkt den güçlu diyemiyorum.Fakat tüm dc evreninin büyüsünün aktığı bir varlık olarak düşünürsek potansiyel olarak rkt'nin fazlasıyla önünde olmalı diye düşünüyorum.
    • Shrimp yazdı:

      düşünürsek potansiyel olarak rkt'nin fazlasıyla önünde olmalı diye düşünüyorum.
      Anlık potansiyeli belki öyledir ancak DoV Cap bir anlık bir buff iken RKT, Thor'un bilinçli bir şekilde geçtiği ve taşıyabildiği bir üst form. Yani genel geçer potansiyel olarak RKT aslında daha iyi bir zemine sahip.

      Genel olarak DoV çok ama çok kötü bir hikaye zaten. Spectre orada güç olarak sıkıntı yaşamıyor ancak aklı çok karışık ve güçlerini bile doğru dürüst kullanamıyor hatta bir yerde buna değiniyorlardı "kendi gibi değil" diye. Yani Spectre o öfke ve o kadar büyü gücüyle aklı başında, stabil halde olsa oradak kahramanların hepsi kaşını kaldırmasıyla ölmeleri gerek zaten.

      Nitekin DoV Cap. Marvel'ın dövüştüğü Spectre saf güç olarak mana olarak yüksek bir seviyede olsa da tanrısallığı ve otokontrolü rezalet bir halde idi. Zehirlenmişti sanırım, divine bir zehirlenme tam hatırlamıyorum.

      O yüzden orada yaşananları asla hyperversal ya da multiversal+ olarak baz almazdım şahsen.
    • Nabu yazdı:

      Shrimp yazdı:

      düşünürsek potansiyel olarak rkt'nin fazlasıyla önünde olmalı diye düşünüyorum.
      Genel olarak DoV çok ama çok kötü bir hikaye zaten. Spectre orada güç olarak sıkıntı yaşamıyor ancak aklı çok karışık ve güçlerini bile doğru dürüst kullanamıyor hatta bir yerde buna değiniyorlardı "kendi gibi değil" diye. Yani Spectre o öfke ve o kadar büyü gücüyle aklı başında, stabil halde olsa oradak kahramanların hepsi kaşını kaldırmasıyla ölmeleri gerek zaten.
      Bu paragraf dışında tamamen aynı fikirdeyim.Spectre her ne kadar bazen top level meleklerle dövüşüp inanılmaz featler sergilese de yeri geldi paralax tarafından kontrol edildiği de oldu.DoV ile olan savaşında da elinden ne geliyorsa savaştı diye resmedildi.Tabi day of vengance'nin genelinde spectrenin h2h savaşmasi sanki başka özellikleri yokmuş gibi tasvir edilmesi falan çok yanlış bu konulara girmiyecem.Fakat hikaye özelinde spectre elinden gelenle saldırıp nerdeyse knock-out oldu.
      Ayrıca büyü gücümü emdiği varlıklari bile düşünürsek ulaşabileceği tahmini potansiyelim ben hala rkt nin çok çok ötesinde olduğunu düşünüyorum.Tabi rkt gibi shazamin bir üst formu değil DoV captain marvel hatta captain marvel sadece bir konak orada.