Deadpool Serisi Hakkında Genel Sohbet ve Tartışma Başlığı

    • Genel
    • Spoiler
    • inceleme
    • öngörü/teori
    • Comics
    • Deadpool Serisi Hakkında Genel Sohbet ve Tartışma Başlığı

      Dün 2. filmi vizyona giren Deadpool 2 filmi sonrasında böyle bir başlık açmayı uygun gördüm. Deadpool'a kendi başlığını açtım çünkü onun filmlerini Fox Stüdyoları X-Men hanedanlığından biraz ayrı halde görüyorum. Burada 1. ve 2. film ve olası projeler hakkında konuşabiliriz. Lütfen spoiler butonunu ideal bir biçimde kullanalım arkadaşlar. iyi sohbetler.




      Dün filme gittim beğendim. Sitemizde incelemeye de ulaşabilirsiniz. -> kahramanbaykus.com/deadpool-2-mercek-altinda/
    • Karakteri ilk oyunuyla tanıdım hatta ilk okuduğum çizgi romanlardandır kendileri. Filmin ilk dedikodularını duyunca baya şaşırmıştım. Bu tarz bir yapımı hollywoodun yapması garibime gitmişti. Film resmi olarak duyurulup trailerları gelince hype yapmıştım baya. Açıkçası çizgi romanları fazla sarmamıştı genelde zevkli olan bu karakterin diğer karakterlerle olan iletişimiydi. Evrene dahil olacak olması beni daha çok sevindirecek haberdi yani. Yinede filmin düşük bütçe olması, yapımcılarını o kadar güvenemememden dolayı beklentimi düşürmüş hatta sinemayada gitmemiştim. Çıkınca herkesin abi büyük film, çizgi roman mentalitesini değiştirdi. Artık +18 süper kahraman filmlerinin tutacağını hollywood anladı diye haberler çıkarken. Heryerde deadpool fanlığı görmeye başlamıştım. Bende iyice hype yapıp ilk filmi patlamış mısırımla izledim peki sonuç?Yarı hüsran. Tamam film güzeldi ama zaten deadpoolun ilginç bir karakter olması, 4. duvarı kırması dışında o kadar ilginç birşey yoktu aslında. Tabi çoğu eksiklik düşük bütçeden kaynaklansa da, origin hikayesini güzel bağlamış olsalarda, ben o bahsedilen şaheseri görmedim, tek gördüğüm iyi, idare eder bir filmdi.

      Tabi bu milletin aşırı yukarılara çıkarması durumu, karaktere olan ilgimin azalmasına sebep olmuş olsada 2. filmi bekledim. Baştan söyleyeyim logan filmi benim için deadpooldan daha iyi bir filmdir.

      2. film geldi, yorumlar genelde ilkine yakın,ilki kadar güzel olunca beklentim biraz düştü açıkçası. Zaten ilkini o kadar beğenmedim, 2. ne kadar sevebilirim diye düşünmedim değil. Neyse aldım ımax biletimi oturdum filmin başına. Film başlamasından sonuna kadar 1 kare bile sıkmadı beni. İlk yarı bitince lan bu film ilkinden çok daha iyi, acaba 2. yarısında sıçacak falan mı, niye millet ilkinin azıcık altına veya dengine koydu ki diye düşündüm baya. 2. yarı başladı yok, gayet yerinde devam etti. Hele o after credit neydi öyle...

      Bundan sonra ağır spoiler içerir!!!!!!!!!!

      Spoiler Göster

      Cable ın deadpoolu karısını kızını görmeye tercih etmesi garip olsa da, açıkçası o sahneleri hiç kafama takmadım. Film çok güzel bir ayar tutturmuştu çünkü. Vanesa ilk öldüğünde, deadpool kendini çok ciddiye alıyor eleştirisi aklıma gelmişti ki o güzel açılış jeneriği geldi ve içime su serpti. juggernautu görmem beni baya şaşırttı bu arada, xmen evreninde önemli olan bir karakterin deadpool da olması hayret vericiydi. Aklımda olan en büyük sorun kötü kim olacak sorusuydu. Deadpool çocuk ve jugernautla müthiş bir denge oluşturmuş bence takdir ettim baya.

      Peki neden 1den daha iyi görüyorum? İlk film origin hikayesi olduğu için elleri biraz kısıtlı kabul ediyorum ama vilianı bir kere çok dandikti. Aksiyon sahneleri bütçe düşüklüğünden çok kısıtlıydı. Filmin ilk yarısı komedi açısından bir origin hikayesi anlatmaktan dolayı sıkıcı diyaloglara sahipti. Peki 2. film? Daha girer girmez, deadpool aksiyona başladı, esprileri dizdi, bizi güldürdü ve bu sekans biter bitmez venesa vuruldu ve film başladı. Başlar başlamaz komik diyaloglar hemen başladı ve xmen olayına hızlıca bağladılar. Xmen olayından çocuğu bağlayınca gerisi yağ gibi aktı zaten. Çocuk iyi oynamış cidden takdir ettim. Çocuk oyunculara son zamanlarda ayrı ilgim oluşmadı değil. Film cast olarak kısacası çok başarılı fazla değinmeye gerek yok.


      Film vilian olarak başarılı,aksiyon sekansları başarılı,komedi baştan sona kadar yükselerek devam ediyor. Karakterler arasında iletişim çok iyi, x-force :D ve en önemlisi ellerinde ki malzemeyi çok iyi kullanmışlar. Genelde süper kahraman filmleri elinde ki malzemeleri heba etmesiyle ünlüdür çünkü.


      Benim ilk filme puanım 7.2 idi. 2. ne puanım 8.5 oldu. Deadpoolu bundan sonra xmen filmlerinde, avengersa falan dahil olursa orada görmek isterim. Sadece 10 daka gelip sevdiğimiz karakterleri deli etse yeter. Malzemede şart çünkü. 4-5 yılda bir tane solo filmde yeter tabi ama serisi olacak bir karakter değil cidden.
    • İkinci film oldukça güzeldi. İyi olacağını düşünüyordum ama bu kadarını beklemiyordum.

      Spoiler Göster
      Her zaman dediğim bir şeyi yapmışlar ve Deadpool'un dramatik yanını da hikayeye dahil etmişler. Deadpool bayağı şakalı bir arkadaştır ama aynı zamanda, oldukça kötü anları da vardır. İyi olmuş. Bunun dışında, şakalar oldukça güzeldi ve sadece tek bir sahnede olmamış dedim. Deadpool'un ölüm sahnesinin oldukça uzatılmasıydı bu da. Bu nokta hariç, geri kalan her şey oldukça yerinde. Kara mizah, göndermeler, fiziksel şakalar vs. her şey dört dörtlüktü.

      Domino'yu siyahi bir aktörün oynamamasını tercih ederdim ama seçilen oyuncu, güzel iş çıkarmış.

      After credit sahneler filmin en güzel yanıydı. Hele ikincisi, dördüncü duvar böyle kırılır dedirten cinstendi.


      Komedi ağırlıklı ve kendini tiye alan bir şey olduğu için, denilebilecek daha fazla bir şey gelmiyor aklıma. Güldük, eğlendik, yer yer üzüldük ve bitti. Esprileri uzun süre dönecektir etrafta.
      In eternity you're trapped.
    • İkinci filmi henüz izlemedim ama gelen yorumlar sebebiyle azıcık beklentiye girdim diyebilirim.

      Yine de dürüstçe söylemem gerekirse Deadpool hiç ilgimi çeken bir karakter değil. İlk filmi de karakteri hiç tanımamama rağmen karşıma çıkınca, öylesine izlemiştim. Tekrar izleyeceğimi pek sanmıyorum.

      Mesaj düzenlendi 2 defa, son düzenleyen Earendill ().