Arama Sonuçları

için arama sonuçları 1-20, toplam 1,000. Çok fazla sonuç bulundu, lütfen arama parametrelerinizi gözden geçirip, iyileştirerek tekrar deneyiniz.

  • Şu An Ne Dinliyorsunuz ?

    Uncle Ton - - Müzik

    Mesaj

    youtube.com/watch?v=FmThSHBB4eQ

  • Fairy Tail

    Uncle Ton - - Battle Shounen Seriler

    Mesaj

    Alıntı ,Mihawk: “95. Bölüm o kadar hoşuma gitti ki anlatamam.Sonunda Laxus'un sahne alma sırası geldi.Reiz gücünü gösterecek.Yakında laxus vs Hashirama konusu görürseniz şaşırmayın derim ” Senden bir Acnologia fanlığı bekliyorum. Hadi bakalım.

  • Alıntı ,Sir.Zero: “Alıntı ,Uncle Ton: “Esere göre değişiklik gösterir bence. Genel olarak hepsini severim ve hepsinden sürükleyici gelecek şeyler bulabiliriz. Şu an ise cevabım hiçbiri çünkü hiçbir şey keyif vermiyor. ” Benim de öyle, kafam hiç bir şey almıyor, aşırı merak ettiğim şeyleri yaparsam biraz daha değişiyor durum. Constantine ‘i bayadır merak ediyordum çizgi filmi varmış, izleyebilirsem onu izleyecem. ” Şu an Neon Genesis Evangelion'u izliyorum ben de. Bir de Kiseijuu'yu izlemiştim. O…

  • Esere göre değişiklik gösterir bence. Genel olarak hepsini severim ve hepsinden sürükleyici gelecek şeyler bulabiliriz. Şu an ise cevabım hiçbiri çünkü hiçbir şey keyif vermiyor.

  • Alıntı ,Him: “Alıntı ,Uncle Ton: “Sağlığını kaybettikten sonra hiçbir şey eskisi gibi olmuyor. Mental problemlerin çıldırtıcı olması bir yana, 2,5 senedir mide problemim var ve yaşam kalitemi aşırı düşürüyor. Kandır idrardır şudur budur tüm testler ve sonuçlar normal. Anormal olan hiçbir şey yok ama sağlığım berbat durumda. Psikolojik olabileceğini söylüyorlar bunun bile. Yani sövünce sövdü oluyo, sövmeyince için içini yiyo. ” Antipsikotik (Zyprexa, Redepra vs) ilaçlar kullandıysan, özellikle bı…

  • @Garou sağ olasın Muhammed. @Mihawk ben de ona çabalıyorum ama bir yere kadar. Sağ ol umarım dediğin gibi olur.

  • Temmuz'dan(özellikle Ağustos'dan) bu yana hem mental hem de iç hastalıklarla uğraşıyorum ve hayatımdaki en kötü dönem net olarak. Bitecek gibi de gözükmüyor çünkü bazılarının tedavisi yok deniyor ve gittiğim doktorlarda çözüm bulamıyorum. Çok ciddi intiharın eşiğine kadar getirdi beni bu çöküş dönemi. Yapacak cesaretim olsa ve ailem olmasa arada şimdiye kadar çoktan bu acıya son vermiştim. Mecburi olarak nefes almaya devam ediyorum özetle. Müzik dinlemekten bile keyif alamıyorum artık.

  • Anime-Manga Haberleri

    Uncle Ton - - Anime & Manga Genel

    Mesaj

    Alıntı ,Sir.Zero: “twitter.com/MangaMoguraRE/status/1463548258589024261?s=20 Tokyo Revengers, Seven Seas tarafından 2 in 1 omnibus olarak ingilizce basılacak. Türkçe olarak da basılacak. Benim anlamadığım çinlilerin yaoi novellerini basıp bu kadar popüler bir seriyi niye bu kadar geç basıyorlar , kitlesi de gittikçe büyüyen bir marka, ben anlayamadım. ” Türkiye'de manga basım işi kaplumbağa hızında sürüyor. Öyle ki senelerdir Naruto'yu bitiremediler.

  • Hükümet Protestoları

    Uncle Ton - - Gündem & Siyaset

    Mesaj

    İstanbul ve Ankara'da protestolar başladı. Eğer olaylar büyürse bu başlık altından görüşlerimizi belirtebiliriz.

  • Yer Değişselerdi

    Uncle Ton - - One Piece

    Mesaj

    KK Garp Devrimci Lideri Smoker Yonko Sakazuki, Aokiji, Kizaru, Fujitora(Amiralleri direk Yonko yaptım, amiral yonko denkliğine gönderme kıps.) Filo Amirali Gol D. Roger Amiraller Doflamingo, Marko, Katakuri şimdilik bu kadar.

  • unknown.png Hayırlı uğurlu olsun.

  • Alıntı ,Homelander: “youtube.com/watch?v=PUFQPBtk5PY İzlerken utandım, bunlar oyunu çıkartırken utanmıyorlar. ” Harbi Rockstar ağır mıçmış. Bu ne arkadaş hiç mi bir yenilik eklememişsin.

  • Alıntı ,Christos: “Alıntı ,Uncle Ton: “Ben dindar biri olmadığımdan pek umrumda olmadı ama işin düşmanlık kısmına bakarsak bir Atatürk düşmanlığı var. ” Peki ya Atatürk'ün müslüman olup olmadığı konusundaki ikilemlere ne diyorsun? Yani sence onun adına dini işler gerçekleştirmek saygısızlık mıdır, iki ihtimal içinde dine veya Atatürk'e? ” Kendisi de belirttiği gibi inanmıyordu.

  • Alıntı ,Christos: “Bağımsız Türkiye Partisi ''nin Atatürk'e Ayasofya'da mevlid okutulması talebinin reddedilmesini nasıl karşılıyorsunuz? ” Diyanetin hutbelerinde de Atatürk'e pek yer verilmiyor zaten. Ben dindar biri olmadığımdan pek umrumda olmadı ama işin düşmanlık kısmına bakarsak bir Atatürk düşmanlığı var.

  • 5 sene olayını ilk 2019'da söylemiş. Hasan KF'den konu atmıştı.

  • Tower of God Tartışma

    Uncle Ton - - Webtoon

    Mesaj

    Alıntı ,Rakatas: “Alıntı ,Uncle Ton: “Yuri dışı yemişliği pek yok aslında hatta tecrübesini ve sıralamadaki yerini konuşturuyor yer yer. Not:üçüncü sezon başındayım. ” Alumik ve Hwaryun (kendisi hariç görduğümüz 2 kaliteli rehber) hep ayar attı. ” Yani seride Khun'un Rachel'a ne ayarları var. Onlar yanında esamesi bile okunmaz atışma sayılır. Dediğim gibi Evan'ın tecrübesini konuşturduğu yerler de var.

  • Tower of God Tartışma

    Uncle Ton - - Webtoon

    Mesaj

    Alıntı ,Rakatas: “Evan Edrok'a yazık be. Adama gelen ayar veriyo giden ayar veriyo. ” Yuri dışı yemişliği pek yok aslında hatta tecrübesini ve sıralamadaki yerini konuşturuyor yer yer. Not:üçüncü sezon başındayım.

  • Tower of God Tartışma

    Uncle Ton - - Webtoon

    Mesaj

    Alıntı ,Rakatas: “Arkadaşlar okumayan varsa okumaya davet ediyorum. Biraz kalabalıklaşalım. ” Ben 3.sezonun başlarındaydım en son. Tekrar bir sarasım var aslında ama başımızı kaldıramıyoruz bir türlü.

  • Wano Sonu

    Uncle Ton - - One Piece

    Mesaj

    Arc sonu olaya dünya hükümeti de müdahil olacak gibi, Kaido inmeye yakın yetişirler olaya. Temizinden bir 30 bölüm var gibi bitişe. Bekleyip göreceğiz.

  • Özgürlük nedir?

    Uncle Ton - - Edebiyat & Felsefe

    Mesaj

    Pek çok tanımı yapılabilir, var mı yok mu tartışılır. Ben kendi kısıtlı bakış açımdan bakacak olursam şunları söyleyebilirim; Özgürlük her istediğini yapabilmek ya da her istediğin yere gidebilmekten daha farklı bir şey bana göre. Üzerimize yüklenen sorumluluklar ve kendi rızamız dışında gelen yükler bizi en azından suni özgürlükten alıkoyuyor diyebilirim. Atıyorum bir insanın çektiği acılara rağmen biri veya birileri için yaşamayı seçmesi. Bu onu en sert prangalardan bile daha kötü alıkoyar. Va…