Arama Sonuçları

için arama sonuçları 1-20, toplam 157.

  • The God Of High School

    _[Emre]_ - - Webtoon

    Mesaj

    Animesinin son bölümünü şimdi izledim. Yani, haddini bilen bir seri. Japonlar'ın elinden çıkan yeni nesil battle shounenler gibi, kendine çok iyi bir seriymiş gibi davranmıyor. Buna bağlı olarak hiç kasmadan bize sürekli istediğimiz şey olan aksiyonu verdi. Karakter tasarımları hoştu. Animasyonlar ve çizimler son ana kadar seriyi çok iyi destekledi. 10 üzerinden 6'lık olarak başladı ve bitti. Devam sezonu gelirse büyük ihtimalle izlerim.

  • yT73VI.jpg

  • Dragon Ball'ın asıl sıkıntısı gerçek kimliğinin bir parodi serisi olması. Daha serinin başlarında Master Roshi dünyadan aya Kamehameha atıp ayı yok etmişti. Dragon Ball dövüşler yazılırken güç dengesinin göz önüne getirildiği bir seri değildi. Bu sonradan eklenmeye çalışılan bir mekanik olduğu için sırıttığını düşünüyorum.

  • r/Europe'ta gördüm. Çeviriyi ben yaptım. RK5VbN.jpg

  • Shinji reyis varken diğerlerine bu konuda laf düşmez. Herif Japonya'daki bütün hayal kırıklıklarının toplamını oluşturuyor.

  • @Hanzo7682 Apateizm (apati ve teizm/ateizm kelimelerinin birleşimi), tanrıumursamazlık, pragmatik ateizm; herhangi bir deiteye olan inanca veya inançsızlığa karşı ilgisizliktir. Apateizm tanrı(lar)ın varlığına veya yokluğuna yönelik bir tutumu tanımladığından hem teizmde, hem ateizmde görülebilir. Apateistler aynı zamanda tanrı(lar)ın var olup olmadık(lar)ına dair herhangi bir yargıya katılıp katılmamakla ilgilenmemektedirler. Diğer bir deyişle bir apateist, tanrı(lar)ın varlığı ile ilgili soru …

  • Saitama'yı dövüşe dahil etmek saçma arkadaşlar. Genjutsuya alsalar genjutsuya tek atar. Karakterin olayı bu.

  • Tashigi'nin haki bilmesine rağmen hala iyi denilebilecek bir feati yok. CP9'un featleri de o zamanlar için baya netti o yüzden listemi bunlar büyük oranda etkileyecek. 1-Baby 5 2-Fukurou 3-Thriller Bark Brook 4- Enies Lobby Nami 5-Kalifa 6-Mr.3 7-Wiper (Enel'e attığı reject shot baya iyiydi. Ama sadece bunun için daha yukarı alasım gelmedi.) 8-Arlong 9-T-Bone 10-Tashigi 11-Kuro 12-Pell 13-Hyouzou (İlaçsız halinin bundan fazlasını hak ettiğini düşünmüyorum.) 14-Vander Decken 15-Rebecca 16-Viola 1…

  • Bu konuyu görünce Sky arc çok sıkıcı olduğu için Enel'in olduğu yerler hariç bu arcı komple atladığım aklıma geldi. Wiper ve Gan Fall'ı az çok biliyorum ama diğerleri sıfır.

  • Grand Blue yine bildiğimiz gibi. (Gizli İçerik) (Gizli İçerik)

  • The God Of High School

    _[Emre]_ - - Webtoon

    Mesaj

    Çıkan üç bölümüde izledim. Seri kendini doğru dürüst açıklamadan direkt aksiyona dalmayı tercih etmiş. Ana karakterlere bile doğru düzgün bir arka plan kasılmamış. Sadece insanları birbiriyle dövüştürmek için kurulan zorlama bir ortama sahip olduğu söylenebilir. 10 üzerinden tertemiz 6 verilecek bir seri açıkcası. Canınız sıkılınca açıp izlersiniz. Kendiside bundan ötesini vaat etme çabasında gibi görünmüyor zaten. Çizim ve animasyonlar gayet güzel olmuş. Ellerine sağlık.

  • The God Of High School

    _[Emre]_ - - Webtoon

    Mesaj

    Alıntı ,Uncle Paulie: “Alıntı ,_[Emre]_: “Opening yine iğrenç olmuş. Umarım bu webtoon adaptasyonu seriler için bir alışkanlık haline gelmez. ” Animasyonları nasıl buldunuz? Emre hocam... ” Daha openinge baktım sadece. İzleyince yazarım.

  • The God Of High School

    _[Emre]_ - - Webtoon

    Mesaj

    Opening yine iğrenç olmuş. Umarım bu webtoon adaptasyonu seriler için bir alışkanlık haline gelmez.

  • Teknik olarak geçenlerde RTE'de siber zorbalığa maruz kaldı. Bu konu hakkında fikir belirtmek isteyen var mı?

  • Tokyo Ghoul spoiler (Gizli İçerik)

  • Sektörün Tokyo Ghoul'a ihtiyacı olmadığına gönülden inanıyorum. Kımıl zararlısı gibi seri yemin ederim.

  • @Mergen CS ve Jahrein gibi yayıncıların yedikleri linç tek taraflı işte hocam. Adamlar bir taraftan linç yiyince diğer taraf daha sert destekle karşılık veriyor. Ama bu "Twitch Thots" olarak bilinen yayıncılar simpleri avlayıp genel kitleden linç yiyorlar. Zaten ortaya sundukları doğru düzgün bir içerik olmadığından ve izleyicileri gelip geçici olduğundan yalnız kalıyorlar. O attığım videonun like/dislike oranına bakarsanız kimsenin Alinity'i gram umursamadığını fark edersiniz. Çünkü ortada savu…

  • @Feindbild "Onu yapması bunu haklı mı kılıyor" Bu çok yanlış bir bakış açısı. Senin bir kere adın çıktı mı hakkında asıllı asılsız bir sürü dedikodu dönmeye başlar. Bu hayatın bir gerçeği, siber dünya ile sınırlı olan bir şey değil. Ben videoda dediğin tarzda gerçek dışı bir idda bulunduğunu görmedim. "Twitch Thots" zaten sektörün kanayan yarasıdır kimse inkar edemez. Geçimini sadece bunla sağlayan ablalarımız var.

  • Ben Twitch'te olağan dışı seviyede hateri olup doğru düzgün bir iş yapan adam görmedim. Daha doğrusu şöyle söyleyeyim:"Adamın/kadının seveni o kadar az ki, haterları görmezden gelemiyor." Twitch TR'nin en çok linç yiyen adamı ben kendimi bildim bileli Jahrein'dir ama adamın sevmeyeni katlayacak seviyede seveni var ve bu şekilde yoluna devam edebiliyor. Twitch yayıncıları bu konuda çuvaldızı ilk kendilerine batırmalı. Neyse benim asıl takıldığım nokta önceki mesajda söylediğim gibi "Kadın hakkınd…

  • Alıntı ,Uncle Paulie: “Alıntı ,_[Emre]_: “Olum kadın kedisine ağızdan ağıza vodka içiriyor şunu da savunmayın. ŞLQWEKQLEŞW. ” Konu genel değil mi? Yani sadece o olayın özelinde sormuyordur konuyu açan. @Feindbild Bu "durumu nasıl açıklayabiliriz?" konusunda net bir yorumum yok. Yani laftan anlayanı da vardır, anlamayanı da. Kimisine bunu açıklamaya çalıştığında seni soft olmakla suçlayıp(daha ağırları tabii) şucu bucu diye niteleyip yine dalgasına bakıyor. Kimisi de bunu ciddiye alabiliyor. Bira…